Skola + Karlshamn.

Då var det snart dags att åka till Karlshamn och fira Sakura som fyller 18 imorgon. Sitter just nu på tåget in mot jkpg så jag kan gå på min sista lektion för veckan<3 skrev precis klart hemtentan igår men hann inte direkt gå igenom den så drog med mig usb:T till skolan och har skickat den till Neko-hime så hon kan läsa igenom det och rätta lite åt mig^^<3 Köpte Sakuras present igår och vad det blev får ni se imon<3

Till helgen blir det att umgås med min pojkvän<3 fick träffa honom en snabbis igår när jag var inne i stan med okaasan^^<3 Och jag blir alltid extra glad, även ifall jag är glad innan, när jag träffar honom!<3

Kram Sasuke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0