Helt förjävligt!!!!!!!!!

Hejsan hejsan, den här vardagen är då HELT FÖRJÄVLIG!!!!!!!!!!!!! Nu har man rapporterat toalettgolvet för 15:e gången? Nu har jag snart sagt till ALLA personal här, Mello tyckte också att lukten som jag försöker göra mig av med från toan som "INTE FÖRSVINNER", även hon tror att det är mögel under golvmattan! Undrar vilka fuskbyggare som har tagit hand om min toalett? Golvet var nylagt på toan när jag flyttade in (Pga tidigare fel av att mattan bubblade sig), Men det konstiga är att det inte håller mer än ett halvår!!!!!!!!! Jag började rapportera innan jul, har det hänt något? Nej INTE ett smak! Toaletten är i princip det ända stället i min lägenhet som jag väljer att inte stanna på längre än nödvändigt! Rapporterat duschen? Ja det har jag! Fem minuter innan vattnet blir varmt och vad händer efter 2 minuter? Jo vattnet blir ISKALLT! Sen 5 minuter till innan det blir varmt, sen hinner man precis tvätta håret precis när det blir kallt, jippi -.- Min toalett kan dra åt pipsvängen! Lukten fanns där när jag kom tillbaka efter sommarlovet, (Spolade i en hel timma i duschen och vattenkranen ifall det var avloppet men inte då) Tror ni att det händer något nu? Nej det gör då inte jag iaf! Jag tror att jag får ha det såhär tills jag har gått färdigt här, (4 terminer efter sommarlovet), så tja just nu är mitt liv är just nu helt förjävlig! // Sakura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0