Eurovision song contest Sverige!

Då tänkte jag skriva lite. Har bott hos min pojkvän i en hel vecka<3 var jätte kul och vi hade mkt mysigt<3 saknar honom nu dock när jag är hemma igen-_-' men man måste ju åka hem ngn gång. Än så länge så har jag inte så många favoriter men det är vara 18de låten än så länge. Kanske hittar man sig en favorit när kvällen går mot sitt slut. Ska bli spännande att se vem som vinner! Vem vet vem som tar hem priset och äran. Idag sydde jag lite på cosplaytävlingsdräkt. Så fort jag får chansen att komma bort från tv;n så ska jag så de sista lanterna och försöks fixa det jag gjorde fel på, hitta en bra lösning med andra ord^o^~ hoppas ni andra har en bra kväll! Tror det är jag och sakura dom är de enda som tittar på Eurovision i vår cosplaygrupp men ja så är det, alla kan ju inte titta på det (pekar inte alls på naru som inte har ngn tv/internet som fungerar hundra).

Ha det bra!

ISLAND! Så skönt att lyssna på!

Många hoppiga kramar Sasuke.
Btw neh glömde bort det! Fan! Nu kom jag på det! Ska vara fadder till insparken till hösten^^ ska bli awesome! Stackars nollor de vet inte vad som väntar dem>_~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0